donderdag 22 november 2012

DIY: Cream Blush



Hoi ! Vandaag heb ik een DIY: een Cream Blush.
Je hebt er dingen voor nodig dat je bijna altijd wel in huis hebt.
En je hebt er minder dan 5 minuten voor nodig !
Heel handig dus !





Wat heb je nodig ? :
  • Body lotion
  • Een potje ( ik neem een oud vaseline potje )
  • Een poeder
  • Oogschaduw in de kleur die je van je blush wilt.


Maak de oogschaduw kapot en doe het in het potje.
Je kunt zoveel maken als je wilt.
Ik neem het hele vierkantje.



Doe dan was bodylotion erbij,
 niet te veel.
Kijk of het niet te droog is maar ook niet te nat.


Doe dan wat poeder erbij voor de substantie.
En dat het beter blijft zitten.


Dit is het uiteindelijke resultaat.
Ik heb er nog wat klontjes in.
Dan heb ik wat meer pigment erin.

Hij is nu klaar:

Enorm gepigmenteerd.
En super mooi !



XOXO

Hou jij meer van een blush uit de winkel of Diy?











1 opmerking: