donderdag 29 november 2012

Lippenbalsem Collectie !


Haai ! Vandaag laat ik mijn lippenbalsem stash zien.
Sommige vinden het veel maar zelf vind ik het niet over de top veel.
Ik ken namelijk "mensen" die meer hebben. :D
Benieuwd? Lees verder !




Dit zij wat balmpjes die ik van de kruidvat heb.
Achteraan ligt een balm van Essence. Hij ruikt naar kauwgom !
Deze heb ik altijd in m'n jaszak zitten vandaar die beschadigingen.
Daarvoor ligt een lippenbalsem van kruidvat huismerk. 
Ik vind deze geur niƩt echt lekker, maarja 't is te doen !
Dan degene die vooraan ligt ! Dat is echt mij favoriet!
Hij ruikt naar waterijs ! En geeft een rode tint af !
En hij doet heel goed zijn werk !



Deze heb ik nog niet zo lang maar gebruik hem elke dag.
Ik heb hem op school liggen, in m'n jaszak ik heb hem bijna overal bij de hand.
Hij voelt een beetje als vloeibare boter. 
En hij werkt heel goed ! Juist rond deze tijd heb ik last van droge lippen.
En deze maakt ze dan weer lekker voelbaar zacht !


Bovenaan ligt gewoon een simpele transparante lippenbalsem.
Zoiets kent iedereen wel. Daaronder integen is nog niet
zo bekend. Ik hou van Pure Coconut dat is een merk die o.a. bij:
De Tuinen, Action en de Kruidvat te koop is. 
Ik had gehoopt dat hij ook naar kokos rook,
maar helaas. Er kwam niet veel geur vanaf. Ik gebruik hem
vaak als basis voor mijn lippenstift. 
De Yves Rocher Noix de Coco heeft dan wat meer geur.
Maar ook niet super. Ik vind hem heel fijn,
maar niet speciaal.




Dan 2 van MAX deze zijn o.a. wel bekend.
Ik vind ze heerlijk ruiken ! Ik meg ze meestal met wat oogschaduw.
Dan heb ik m'n eigen lipgloss simpel toch ?




Dit zijn al mijn lippenbalsems.
Ik heb nog wat zelfgemaakt maar daar hebben jullie niet zoveel aan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en tot het volgende
artikel ! Doeghxx





2 opmerkingen: