donderdag 15 november 2012

Riview: Oliebrander Action


Riview oliebrander Action (€1,89)
Ik was woensdag naar de action geweest.
Mijn geurstokjes waren bijna op.
Dus ik wilde nieuwe kopen.
Maar dit vond ik ook heel erg leuk !
Een oliebrander !






Zo ziet het er uit als je de deksel eraf haalt.
Je ziet 3 oliën.
Roos, Lavendel en Vanille. Dat zijn mijn Favorieten geuren !
(En kokos...)



Dit is hoe het vanille flesje eruit ziet.
Ik hou meestal wel van vanille, maar ik vond deze niet heel erg super.
Hij is opzich wel oké qua geur.


Dan het rozen flesje.
Mmm... Dit is wel mijn favoriet van de 3.
Ik heb deze al er in gedaan en hij werkt super !
M'n hele kamer rook heel lekker !
Dus deze is heel erg fijn !


Zelf ben ik heel erg fan van lavendel.
Deze is dan ook heel erg lekker.
Je ruikt gewoon bloemen.
Het is best moeilijk te omschrijven.
Maar heel erg lekker !



Voor de mensen die niet weten hoe zo'n oliebrander werkt:
Je doet wat water in het soort van kommetje en doet dat 4 druppels olie bij.


Vordeel:
De geur verspreidt zich goed.
De geuren zijn super lekker !

Nadeel:
Het water + olie als je ze laat branden, 
verdampt het snel.


Dit was mijn review.
Ik ben er heel erg blij mee !


Hou jij ook van lekkere geuren door je kamer ?

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten