vrijdag 30 november 2012

'This or That' Tag

                                

Hoi de nu veel voorkomende tag is 'This or That' Tag.
Ik heb het gezien bij Lenette, Kim en Serena
En ik vond het zelf ook wel leuk om te doen !
Dus bij deze. Dit zijn vragen waar je echt tussen zal moeten kiezen !     







Tumblr_me3i4z0pjc1qe1zg6o1_1280_large          

Wat zou je liever...


1. Zou je liever je wimpers of wenkbrauwen afknippen?
Ik zou eerlijk gezegd me wenkbrauwen doen.
Wimpers groeien niet meer aan en wenkbrauwen wel.


2. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora? -  
Sephora ! Daar heb je meer keuze en MAC is dan ook wel wat duurder.
MAC vind ik ook heel erg leuk ! Maar Sephora vind ik toch wat leuker !

3. Zou je liever rode of peach lippenstift hebben?
Ik ben meer van de peach kleuren, maar het komt ook een beetje
omdat ik rood mij niet echt vind staan. 

4. Zou je liever een goede kwastenset of oogschaduw hebben ?
Absoluut oogschaduw. Je kan namelijk altijd nog met je vingers werken. 
Dat hebben de meeste denk ik ook wel, al vind ik het wel fijn om 
met een kwast te werken. Dan is het net wat meer precisie.

5. Zou je liever je oogschaduw weggooien of je mascara?
Okee... Ik denk dat de meesten wel oogschaduw hebben.
Mascara en oogschaduw vind ik een betere combi dan
alleen oogschaduw. 

6. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen? 
Hmm... Die vind ik opzich wel lastig. Ik wissel namelijk vaak 
met kleuren in het seizoen. Koude dagen: Donker
Warme dagen: Licht. Maar persoonlijk houd ik meer van licht.


 7. Zou je liever alleen maar rokjes of jurkjes hebben?
Jurkjes, ik vind ze toch iets leuker.
 En je kan ze altijd nog afknippen tot rokje.
Dan nog een colbertje erover en een legging eronder in de herfst.
En in de zomer gewoon zonder colbertje en legging. 

8.  Zou je liever leuke jasjes hebben of vestjes ?
Jasjes. Vesten heb ik niet zo vaak aan.
Jasjes doe ik over kleding heen.
En ik draag truien als ik het koud heb,
dus deze is niet zo moeilijk :D.

9.  Zou je liever strepen of effen t-shirts aantrekken?
Ik ga voor effen. Ik vind dat toch wat makkelijker te combineren.
Bijv. met m'n make-up en sieraden. En vind het dan ook gewoon wat leuker
dan strepen (ik heb niks tegen strepen hoor ! :D ).

10. Zou je liever een spijkerbroek of een gekleurde broek?
Een gekleurde broek. Ik vind ze gewoon wat leuker staan.
Maar ik moet wel toegeven dat spijkerbroeken beter te combineren zijn
met t-shirts. Maar ik vind gekleurde broeken gewoon wat leuker.


Dit was mijn 'This or That' Tag.
Als jullie deze tag ook doen laat het onder in de reacties achter.
(Je kan ook gewoon de vragen hiervan kopiëren)
Ik zou ook willen weten wat jullie antwoorden zijn.
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden.
Als jullie deze tag's leuk vinden dan kan ik ze vaker doen !

"XOXO

Wat is jullie favoriete vraag hiervan ?















    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten