woensdag 12 december 2012

DIY: Inspiration...

                                                      3kcnzwsjjtu250g38fmxlsw4gxbatu2y_large
Do It Yourselfs... Ik ben er gek op !
Het is een soort van recycelen... van oude producten maak je nieuwe.
Ik vind het in ieder geval superleuk. Zo wil ik jullie nu ook wat inspiratie foto's zien.


Dit is een DIY van hoe je een armband maakt ! Echt superleuk !

Img_8657_meitu_1_large

Iedereen gebruikt ze wel, notitieboekjes.
Ik anders wel en daarom vind ik deze ook super schattig !

diy shirts - Google Search

Dit t-shirt is niet helemaal voor dit weer, maar toch heel leuk.
Je kan er nog wel een vest ofzo overheen doen. Zo pimp je dus en oud t-shirt !

1354108659612912_large

DIY ring. Van dit patroon ben ik niet heel erg onder de indruk.
Ik vind het namelijk niet heel erg mooi. Maar wel heel mooi gemaakt !

Do It Yourself - Clothes .

Dit vind ik ook heel stoer. Je maak gewoon van een softie t-shirt,
een nieuwe hippe !

28077_229380793859649_291340395_n_large

Mmm... Een Engelse Drop krans. Deze wil toch iedereen ?
(Behalve als je geen drop lust natuurlijk...) :D



Dit was alweer mijn DIY inspiration. Als jullie vaker zoiets willen.
Zet het in de reactie´s !

`XOXO



Geen opmerkingen:

Een reactie posten