dinsdag 11 december 2012

Favorieten: LIEDJESSS ! (December)


Foto's op tijdlijn



Muziek ! Iedereen kent het wel, zo heeft iedereen wel zijn of haar favoriete songs. Zelf luister ik elke dag luidkeels mee met liedjes. Zo heb ik dus ook mijn favorieten ! Zelf ben ik niet echt van de hard-rock liedjes, maar luister ik er wel veel naar. Dit is mijn eigen smaak dus je kan het leuk vinden of niet.

                       Lees snel verder !












Robbie Williams: Candy
Ik hou echt van dit lied ! Zo vrolijk, grappig om te zien hoe die
bescherm engel (Robbie) haar probeert te beschermen. Ach ja... Daarvoor moet je maar even luisteren.



                                                


Rita Ora How we Do
Dit is echt zo'n party lied, en de clip vind ik ook echt super leuk gemaakt!
Het gaat over dat ze zich eigenlijk niets aantrekt en gewoon har ding doet.
Echt een super lied !


                                             

Taylor Siwft You Belong With Me.
Ik hou echt van de liedjes van Taylor Swift. Zo vrolijk waar je dan gelijk 
(Nou oke niet gelijk) mee kan zingen ! Deze clip gaat over een meisje dat
op haar overbuurjongen (Een populaire gast op haar school) verliefd is.
Hij is stiekem ook verliefd op haar, maar dat pikt ze niet en doet arrogant
en zoekt alle mogelijke wegen om hem voor zichzelf te houden.



                                           


Train ft. Ashley Monroe - Bruises.
I've got Bruises... Ik hou echt heel erg van dit lied !
Vrolijk ! Toch rustig... !




                                        

Passenger - Let her go.
Dit liedje is denk ik wel mijn favoriet,
Super rustig zijn stem is gewoon een beetje anders dan die van anderen.


                                          

Swedish House Mafia - Don't worry your child.
Dit is echt een dans nummer ! Echt super leuk !
En hij duurt ook nog eens best wel lang dus hoef je niet telkens een nieuwe op te zetten.


Dit waren een beetje de liedjes die ik leuk vind die ik zo snel kon bedenken.

"XOXO

Wat zijn jou favoriete liedjes ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten