dinsdag 4 december 2012

Review: Oogschaduw Palette Primark



Sorry dat ik 3 dagen afwezig was ,
maar in die tijd heb ik wel wat foto's gemaakt.
En wat producten getest dus daar hoort dit palette van de Primark ook bij !
Wauww... I Love This Palette ! De inhoud bevat 12 oogkleuren,
blush en bronzer, 6 lipglossjes, eyeliner, mascara en aplicators.
Benieuwd ? Lees lekker mee !





Dit is het palette ! De oogschaduws verschillen heel erg qua pigmentatie.
De Shimmer kleuren zijn heel erg gepigementeert.
Ik laat wel wat swatches zien.









Ik hou echt van dit palette ik kan er superveel combo´s mee maken.
Ik heb van lichte looks naar donker gemaakt.
I Love This Palette !!!

Je ziet wel verschil tussen de shimmer kleuren en matte.
Hmm... Die zijn niet echt gepigmenteerd.
Maarja... Ze zijn heel fijn en blijven de hele dag goed zitten.
De mascara vind ik ook heel fijn .


Ik weet niet of hij lang houdbaar is.
Ik heb namelijk een andere met dezelfde verpakking (Niet van Primark)
En die is ook heel snel uitgedroogd.
Je moet wel wennen met aanbrengen. Ik kan niet goed omschrijven 
maar dat voelt wel anders dan normaal. En ik krijg superlange wimpers. 
(Kijk daarvoor een paar foto's terug.)
Hij blijft de hele dag mooi zwart. Zeker een aanrader.



De Aplicators vind ik echt verschrikkelijk !
Maar de oogpotlood is romig en heel intens zwart.
Zelf draag ik geen oogpotlood (Vind ik een beetje te donker)
Dus ik kan niet echt testen of het de hele dag goed blijft zitten.

Dit was mijn review hierover !
Hij kost €5,- en is te koop bij de Primark.

Ik hou van dit palette en grijp hem elke dag erbij !


"XOXO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten