zondag 9 december 2012

Review: Pomme Delice Apple Delight Eau de Toilette


Laatst schreef ik al over de Yves Rocher Eau de Toilette.
En ik heb op pakjesavond deze Eau de Toilette gekregen van de nieuwe LE van Yves Rocher.
Mmm... Ik hou van deze geur ! Ben je verder benieuw wat ik ervan vind ?
Lees snel verder.






(Sorry voor een beetje wazige foto)
De geur is echt heerlijk !
Hij ruikt naar appel maar heeft daar wat warms in.
Appel met een vleugje vanille. Mmm... I Like It !

Dit is wat ze er zelf over zeggen:

Ontdek de zachte, heerlijke geur van appel met een vleugje vanille. 


Geschenkset Apple Delight

Geschenkset Apple Delight

Ontdek de zachte, heerlijke geur van appel met een vleugje vanille. Deze set bestaat uit: 
• Bad- en douchegel Apple Delight - flacon 400 ml
• Bruisblok voor in bad Apple Delight - 20 gr. 
• Eau de toilette Apple Delight - verstuiver 20 ml
• Organza geschenkverpakking goud
• Douchepuff


Natuurlijk zijn er ook full size
en van alles een mini size. Ik ben er echt fan van !
De Eau de Toilette is €3,50. Van de rest weet ik de prijzen niet precies.
Maar de geschenkset is €12,30. 
(Nu is er korting dus €9,90)

"XOXO

Vinden jullie de spullen van Yves Rocher ook leuk ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten