vrijdag 7 december 2012

Tag: Beauty Quiz


                             DIAMONDS IN THE SKY
Ik ben altijd opzoek naar leuke tags ! Ik zag deze voorbijkomen en ik vond deze superleuk ! Je krijgt allemaal vragen over make-up dus niet een keuze zoals de "This or That"  tag. Maar gewoon een soort beauty interview om het maar zo te noemen !  Lees snel meer! 


                                   Make-up
1. Zonder welk beauty product kun je niet?
Lippenbalsems ! Ik heb namelijk super vaak kapotte lippen. Arghh... Ik heb er gewoon een hekel aan. Daarom ben ik ook niet alleen verslaafd aan het gebruiken, maar ook van het kopen.

2. Welk product raad je iedereen aan?
Hmm... Ik heb eigenlijk wel heel veel dingen dat ik kan aanraden ! Maar ik raad iedereen de Yver Rocher Eau de Toilette aan ! Ik hou er echt van ! Ik heb de mini size. En die zijn heel compact om mee te nemen. Daarnaast ruiken ze ook super lekker !

3. Welk product raad je iedereen af?
Tja... Ik heb hier mijn eigen mening over maar ik vind de Odina Dag/nacht créme niet zo fijn. Hij droogt m'n huid heel erg uit en dat is vooral niet fijn rond deze tijd, maar ik denk dat anderen hier tuurlijk wel een eigen mening over hebben, maar ik vind ze niet zo fijn maar de removers ervan vind ik wel heel fijn !
                                          THE FASHION NAZI

4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
Ik wil er namelijk niet te veel aan uitgeven. Maar mijn niet budget merken die ik heb zijn:
OPI Crackle nagellak
Maybelline New York Colossal Mascara.
Voor sommige is dit gewoon goedkoop maar ik geef gewoon niet te veel uit eraan.

5. Wat is het goedkoopste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
Een nagellakje van MAX. Ja die zijn gewoon goedkoop maar €0,45 euro ! Ik let niet echt op het chippen. 
                                    Google Αποτελέσματα Eικόνων για http://photo-bugs.com/wp-content/uploads/2012/08/cute-dior-fashion-fragrance-girly.jpg
6. Welk beauty product wil je nog graag hebben?
Ik wil het Naked palette en het Naked 2 palette ik wil ze gewoon en ze zijn zo mooi, maar zo prijzig ! Dat vind ik echt jammer. Ze zijn €40,- naja... Ik ga ze niet kopen ik vind ze gewoon te duur maar Urban Decay is ook gewoon duur.

7. Wat je favoriete verzorgings merk?
Umm... Ik heb nog niet echt een favoriet. Ik vind het merk ZEN van de Action heel fijn ! De Action doet nu meer qua beauty en verzorging en dat vind ik echt superleuk !
Laura Aite
8. Wat is je favoriete make-up merk?
Ja, ik heb heel veel producten waar ik van hou... Ik heb eigenlijk niet echt een favoriet, maar met veel kom ik wel uit op essence.

9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand?
Dat verschilt enorm ! De ene maand koop ik niets en de andere maand koop ik heel veel. Het ligt... Ik denk tussen de €1,- en €10,- tja... Zoals ik al eerder had vermeld: Voor de een is het veel voor de ander weinig !
Tumblr
10. Wat is je favoriete luchtje?
Apple Delight Eau de Toilette van Yves Rocher Hmmm ! Ik heb hem nog maar kort maar hij is heerlijk als ik je een moest aanraden: GET IT ! I Love It  !
Dit was de Tag als jullie vinden jullie review's leuker of tags?
Wat vond jij van deze tag? 
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten