dinsdag 8 januari 2013

Favoriet: Food !

Tumblr



Een gelukkig nieuw jaar iedereen. Enja weer een enorme tijd geleden iets geplaatst I know. 
Ik ga dus proberen om de 2 dagen iets de schrijven, want elke dag krijg ik toch niet voor elkaar. Soms ga ik wel ergens tussendoor nog een extra maken. Maar vandaag mijn favoriete snoep ! Hmm... 
Iedereen houd ervan, helemaal ik wel ! Niet dat ik de hele dag door het eet.
Maar ik wil jullie mijn favorieten wel laten zien !
Kijk gerust mee !





Als eerste pindarotsjes. Hmm... Ik ben verliefd !
Zo lekker die chocolade en knapperige nootjes...
Superlekker !


cupcake

Cupcakes, de grote uitvinding van 2012. 
Nou ze waren natuurlijk al eerder uitgevonden,
maar dit jaar is het echt een hit geworden.
Zelf heb ik ook bijna elke week in de keuken gestaan om cupcake's gebakken.
Eerst had ik altijd van die kale alleen ben ik nu ook leuk gaan versieren.
Bij de action kan je hele leuke atributen kopen.
Bij meerdere wel, maar een budget winkel met leuke spulletjes.



milkshake | Tumblr

Milkshake's supergezond !
Zoek je favorieten drankjes en voedsel bij elkaar en hier heb je je drankje.
Zelf koop ik altijd bij de AH gevroren fruit.
Je hebt het ook bij de Jumbe en de c1000 enzo, maar bij de AH heb je wat meer soorten.
Zo heb je bijvoorbeeld bosbessen dat je mengt met kersen of aardbeien helemaal naar je eigen smaak !

HEY YOU!

Ooh ! Ben en Jerry ! Youre my lovely !
Ik vind het wel duur voor zo'n klein potje.
Je betaalt €5,- wat ik wel belachelijk vind maarja.


Als ik alles zou opnoemen was ik nog wel ff bezig dus dit is het voor nu doei !

"XOXO










Geen opmerkingen:

Een reactie posten