maandag 28 januari 2013

Review: NYC 002 Full Metal Jacket.


Ik heb een nieuw merk ontdekt ! Najaa... Ontdekt?
NYC is natuurlijk al wat langer te koop, maar ik kocht er eerder nooit iets van.
Toen er laatst 1+1 gratis was, moest ik toch nog een nieuwe eyeliner.





Ik zag in het schap dit nagellakje staan. Ik vond hem supermooi !
Dus ik dacht laat ik kennis maken met de 1+1.
Toen ik tuis was hem ik hem meteen op gedaan. De structuur is echt heel goed!
Hij dekt al in één laag, maar ik doe gewoonlijk 2 lagen net zoals nu.
Het is een Quick Dry, dus hij droogt snel en dat doet hij zeker !


De kwaliteit van de foto is minder bij deze, maar by the way:
Als je het 2e laagje aanbrengt is het niet stroperige lakken zoals bij sommige van essence.
Hij begint na 2 á 3 dagen wel te chippen. Maar de kleur is echt prachtig en je hoeft dus ook niet super lang te wachten tot het droog is.

Ik vind het een super fijne lak.
De prijs is €2,29 dus heel betaalbaar !

"XOXO

Hebben jullie hier ook een lak van ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten