maandag 14 januari 2013

Review: Strawberry scented nourishing lip balm. Yves Rocher.

Dinsdag 15 januari


Vandaag een artikel over een product van een van mij favoriete winkels:
Yves Rocher ! Na mijn favoriete Eau de toilette van Yves Rocher,
leek het me ook een goed idee andere producten te proberen.
Met mijn lippenbalsem verslaving die met de minuut groeit leek het me grappig deze eens te testen.
Lees verder voor mijn mening !





Glazen potjes zijn meestal wel ietsjes zwaarder dan plastic potjes.
Ik vind het ook luxer en wat mooier dan plastic.
Als je hem opent ruik je de heerlijke zoete geur van aardbei mmm...
Tot mijn teleurstelling krijg je niet echt iets op je vinger hij is heel hard.
Ook al is hij niet koud.




Er zit 5 gram in al weet ik niet of dat heel veel is.
Zelf vind ik trouwens dat het een niet zo groot potje is.
Hij is een jaar houdbaar (Dat zie je aan het potje waar 12 in staat)
Al is bij  mijn lip balm van NYC 30 maanden en een lip smacker van de Primark 24 en sommige 6.
Al denk ik niet dat je hem dan al op hebt.

Ik vind het wel een prima lippenbalsem.
Alhoewel er niet zoveel vanaf komt :s.

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen