zondag 3 februari 2013

Review: Bourjous 1seconde 05 Coral



Vandaag heb ik weer een nagellak review. Van een Bourjous 1seconde nagellak.
Er was laatst ook hier 1+1 waar ik handig gebruik van maakte (er komt misschien van het andere lakje ook een review). Deze was er een van, want de kleur vond ik echt prachtig ! En koraal staat wel bij mijn nagels. (Mijn handen zijn blank dus kleuren als geel bijv. staat er echt niet bij!)


Wat in mijn eerste oogopslag opviel, is dat je er prachtige gouden shimmers in ziet !
Dat vind ik vaak heel mooi.


Het is een breed kwastje, dekt in 2 lagen lakt niet stroperig.
Ik vind hem heel fijn, want als je niet veel tijd hebt en je nagels wil lakken is deze handig.
Er staat 1 seconde, nou hij droogt niet in 1 seconde, maar wel snel.


De prijs is geloof ik iets van €8,-
Ik ben superblij met dit lakje en raad hem jullie zeker aan!

"XOXO

Wat s jouw favoriete lakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten