zondag 10 februari 2013

Review: Cat's eyes palette Miss Sporty


Hallooooo ! Vandaag weer een review ! Ik heb vandaag 2 oogschaduw palletje´s gereviewd. 
Ik wilde van andere merken oogschaduw testen. Eerlijk gezegd koop ik niet vaak oogschaduw mono´s.
Dit is een mono/palette. Dus handig mee te nemen. Ik heb 2 kleuren getest. Een bruine teint en pastel teint.

Lees snel verder !



004 Mineral Earth.
Omdat ik het meest van bruin hou had ik deze ook uitgekozen.
Op de foto zie je dat deze al een beetje gebruikt is, want toen ik hem kocht wilde ik de kleuren al heel graag zien dus had ik dat al gedaan. Sorry. Maar al met al vind ik de pigmentatie wel goed.


Dit zijn de kleuren. De pigmentatie vind ik wel goed.
Ik heb er ook een look mee op m'n ogen gemaakt. Daar liepen de kleuren niet echt mooi over.
Dat vond ik wel een nadeel. En op je ogen zie je de pigmentatie wel wat minder.
Maar na alles vind ik het toch wel een fijn palletje.


005 Pastel Passion
Dit setje bevat pastel kleuren. Al vind ik de bovenste nog best wel donker. Ik heb best wel veel bruin al in mijn stash daarom wilde ik deze ook proberen. Deze pigmentatie is wel minder...


Zoals je ziet zij kleur 1 en 3 haast niet te zien. Op mijn ogen heb ik ze nog niet getest, maar de bruine heeft wel wat meer pigment. Achja, het is altijd leuk om te proberen. Toch?

Ik ben wel tevreden over de palletje's, maar vind de bruine toch wel wat fijner.
De prijs weet ik niet meer ik geloof iets van €3,-. Ik heb ook al op de site gekeken waar ik het ook niet kon vinden. Maar ik denk dat Mineral Earth mijn favoriet van de 2 is.

"XOXO

Hebben jullie ook iets van Miss Sporty?



2 opmerkingen:

  1. Ik vind die echt hele leuke palletjes, ze zien er ook zo leuk uit!
    Ik heb zelf alleen nagellak van Miss Sporty en voorderest eigenlijk niks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst had ik ook 1 nagellakje en mascara. Maar probeer nu wat meer van het merk en het bevalt me goed :D

      Verwijderen