vrijdag 22 februari 2013

Review: Essence To Die For quattro palette.



Vandaag heb ik een review van het Essence quattro palette. Ik heb gekozen voor de kleur: To Die For. Deze bevat kleuren die perfect zijn voor overdag. Het zijn neutrale tinten dus dat is vooral mooi voor overdag. Benieuwd naar mijn mening? Lees verder.






Neutrale looks zijn mijn favoriet.In dit palette zit ook nodig hebt voor neutrale look. (Qua oogschaduw dan he?)  De lichtste kleur is perfect voor het benadrukken, en er is een prachtige champagne kleur dat net wat extra's geeft. Nog twee kleuren zijn mooi warm bruin, een shimmery en een mat. 



Dit zijn de kleuren op mijn arm geswatcht de pigmentatie is niet super geweldig (op mijn hand zie je de pigmentatie meer dan op mijn ogen). De kleuren lopen niet echt mooi over op mijn oogleden. Maar voor die prijs kan je ook niet super veel verwachten. Maar opzich is de pigmentatie prima.

Wat Essence zelf zegt :
"4 long-lasting oogschaduw tinten voor het eindeloos creeƫren van ooglooks, makkelijk aan te brengen"
Zoals alle producten van essence deze is ook zeer betaalbaar dus voor een zeer goede prijs krijg je een product dat je kunt gebruiken om mooie neutrale make-up look te maken.

Hij kost €2,99 en is te koop bij kruidvaten en trekpleisters.

"XOXO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten