dinsdag 19 februari 2013

Review: MAX Make-up 18-Color Eye Shadow Palette


Zoals ik al liet weten in mijn shoplog heb ik een palette gekocht bij de action. Echt super budget. Ik heb gekozen voor het Nude palette. Er zijn geloof ik nog 2 of 3 andere palette´s. Daarvan weet ik de naam niet precies, maar ik heb dus voor het nude palette gekozen.
Lees snel verder voor de review!



Dit is hoe het doosje eruit ziet. Iemand heeft er blijkbaar aan gezeten met vette vingers. Báh. Nou het maakt me ook niet heel veel uit het gaat om de oogschaduw. Right?



Dit is hoe hij er open uitziet. Ik vind het er wel leuk uitzien. En beter bedacht dan alleen een plasticje voor het spiegeltje. En natuurlijk is het spiegeltje heel handig!


Dit zijn de kleuren. Sommige lijken wel heel erg op elkaar wat ik iets minder vind. Want dan krijg je al gauw een slechte overloop, maar ik vind het wel erg mooie kleuren.



Dit zijn de kleuren van de eerste rij. Ik vind de pigmentatie echt heel goed! Voor zo'n prijs! Maar ze brengen helaas wel wat korrelig aan. Dus ik moet er wet een paar keer over heen.


Ook zie je heel duidelijk dat ze zijn gebruikt. Ze voelen niet keihard aan wat een voordeel is, want dan krijg je vaak meer aan je kwast. Maar je krijgt vaak wel wat teveel aan je kwast...


(2e rij)


(3e rij)

Nou ik ben erg blij met dit palette. Erg budget en makkelijk te verkrijgen en de pigmentatie is echt heel goed!

De prijs is €1,49 en het palette is te koop bij de Action.

"XOXO

Ga jij hem ook proberen?

1 opmerking: