woensdag 20 februari 2013

Review: ZEN Boddy Butter


Deze boddybutter heb ik al een tijdje in mijn bezit, maar ik bedacht dat ik er nog geen review over had geschreven. Dus...  Camera bij de hand blogger aan en zo het artikeltje er op zetten.




De boddy butter heeft fruiten als inhoud grapefruit en manderijn. Dus lekker fris zou hij beloven.


Als je hem opent ruik je een heerlijke tropische geur. En tussendoor de fruiten. Ook werkt hij heel fijn. Mij huid voelde na gebruik super zacht! Voor zo'n prijs is het het meer dan waard. Mijn benen droogde ook niet uit (Vooral goed rond deze tijd!) en bleven fijn aanvoelen.


Op mijn vinger ziet het er zo uit. Hij is niet te dik en niet te vloeibaar. Ik ben echt heel blij met deze Body Butter, omdat ik hem al een tijdje heb weet ik de prijs niet meer precies. Maar hij is wel tegen de 2 á 3 euro. Hij is te koop bij de action en is niet super groot, maar ook niet superklein. Ja, ik weet niet precies hoe je het kan omschrijven.

"XOXO

Ga je hem ook kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten