dinsdag 26 maart 2013

Review: Maybeline New York Mascara

Vandaag een review van mijn favoriete mascara-merk: Maybeline New York! Ik had al een mini versie van de Collosal Volum' Express. En heb ik dus nu 2 verschilldende gekocht om te testen!



Als eerste de Maybeline New York: Colossal Volum' Express Cat eyes mascara. Deze heeft een krom dun borsteltje wat makkelijk is voor de onder-wimpers. Ik heb niet extreem hangende ogen, maar opzich wel makkelijk volume in te krijgen. Deze mascara vind ik meer lengte in mijn boven wimpers geven en bij mijn onderste wimpers een prima effect geven. Ze zorgen niet dat je een heel hangend effect krijgt. Conclusie: Geeft veel lengte bij de bovenste wimpers en makkelijk aan te brengen zonder morsen. Volume zit er niet echt in.


Deze mascara had ik al eerder in een kleinere versie, daarom weet ik ook dat ik deze heel fijn vind. Hij zorgt voor veel volume in je wimpers! Echt superfijn! Het lijkt op de foto dat er veel klontjes in zitten, maar dat is helemaal niet zo. Mijn wimpers moesten in het begin nog wel even wennen, waardoor ik een beetje klontjes kreeg, maar ik had geen andere toentertijd in huis dus gebruikte ik hem langer. Uiteindelijk waren er na een paar dagen (3 of 4?) de klontjes weg en kreeg ik veel volume in mijn wimpers!

Ik vind dit een heel fijne mascara(s) en raad ze zeker aan. Ik gebruik ze nu elke dag en ben er nog steeds even enthousiast over. 

De prijs is €15,24 en ik ben er echt super blij mee! Ik raad ze zeker aan!

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten