vrijdag 22 maart 2013

Review: VD LE Essence


Vandaag heb ik een review over 2 producten van Vintage district. Ik had deze eigenlijk in December al in huis. Ik had er nog geen review over geschreven. De reden dat ik het eerder in huis had is dat ik in de (kerst)vakantie naar Duitsland ben geweest. Ik vergat deze producten helemaal, dus daarom was de lipstick al gebruikt. Sorry!

Lipstick, lipgloss duo 02 Antique Pink €2,99



Dit is de lipgloss. 

Dit is de lip stick. Zoals ik al zei, ik heb deze al gebruikt. Maar daar heb ik ook een reden voor. Maar al met al hieronder de swatsches!


Boven de lipgloss en onder de lipstick, hij is best wel creamy. En de pigmentatie is prima en ik heb al best wel rode lippen (niet overdreven), maar echt super cute! Echt heel leuk en handig.











Nail art decoration kit 01 Something g-old - Something New €2,59

Dan aangekomen bij het nail art kitje waar ik van te voren al heel erg benieuwd naar was. Er zijn 2 verschillende alleen ik weet de naam niet meer. (Ik heb de zakjes in kleine containers gedaan.) Een minpuntje vind ik dat het niet in een potje zit, maar in een zakje.

Tijd om te testen! Eerst bracht ik een kleur nagellak aan. (Essence 109"Off To Miami) En bracht een laagje top coat op m'n ringvinger aan. 




Ik heb met een dotting tool (/dotter) het aangebracht, maar je kan natuurlijk ook een pincet ofzo gebruiken. Ik heb ook geprobeerd of je het er niet gewoon in kon dippen, maar dat ging niet echt makkelijk.

Het aanbrengen ging nog niet super gemakkelijk. Maar dit is dus het resultaat. Nog een laagje topcoat en klaar!



























Nadat het was opgedroogd was voelde het heel scherp aan en het bleef overal aan haken. Ze gingen er ook heel snel af.  Nee, van deze ben ik geen fan. Maar in dat setje zitten ook caviar bolletjes. Die vond ik wel heel fijn. De meeste vallen er bij mij al na een dag af, maar deze bleven er een paar dagen op zitten. Dus het licht er echt aan bij dit setje welke je doet!

Ik vind deze collectie heel leuk. Ik wilde ook de highliter toen kopen, maar helaas wat die toen uitverkocht. Nu sta ik telkens in de kruidvat en laat hem alsmaar liggen. Ik denk ook niet dat ik hem ga kopen. Misschien als hij nog goed in de kortingsbak licht koop ik hem misschien. 

"XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten