dinsdag 23 april 2013

Review: Sephora nail Trio + Nieuwe camera!

Sephora? Big Sale? Weg...? Het klinkt je vast bekent in de oren, maar Sephora gaat op 1 juni 2013 ons land verlaten! Ik vind het echt heel jammer! Niet dat ik daar al mijn make-up kocht ofzo, maar het is echt een ontzettend leuke winkel! Bij ons in de stad ging hij zaterdag al dicht (?). Dus het was graaien wat je maar kon. Ik zag dit cute nail trio setje en heb deze uiteraard gekocht!






(Ik heb ze geswatcht op de nagels van een vriendin, want ik had al nagellak op :D) Jungle Playground. Dit is het 1e nagellakje. Zoals je ziet zit er bij de ringvinger en pink een bobbel in, maar dat was nog oude nagellak. Hij brengt heel fijn aan en hij droogt snel. Hij dekt al in een laagje, maar het is net iets mooier met 2 laagjes.





City Amazon



Military Jacket. 


Ik ben over het geheel heel enthousiast over de nagellakjes!

Pluspunten:
  • Lakt fijn
  • Droogt snel
  • Breed kwastje
  • Prijs (Met korting) €4,26 
Minpunten:
  • (Trouwens bij alle lakjes van Sephora) Klein flesje
  • Er zit niet heel veel in 5 ml
Zoals je ziet heb ik meer pluspunten dan min. Ik heb dit setje gekocht met €9.94 euro korting! Er zat 70% korting op dus dat vind ik een mooi prijsje. Normaal kost hij €14,20 dus als je deze nog ziet liggen zou ik hem zeker kopen.

Dan nog over de camera. Ik heb een nieuwe camera, misschien zag je het al aan de kwaliteit. Ik heb een Canon 350 D dus voortaan komen dus daar mijn foto's mee :D.

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten