dinsdag 13 november 2012

Favorieten: Nagellak November




Ik heb een kast vol met nagellak staan. Al heb ik het laatst uitgezocht.
Ik vind het jammer om het weg te gooien.
Maar er blijven toch heel veel over ! En ik heb vandaag even een paar uit de kast gehaald.
Ik zou over een paar misschien een riview posten.
Maar vandaag laat ik de prijzen (Die ik nog weet..) er ook bij zien.
Lees snel verder!








Ik begin met goedkoop tot duur.
Ik heb dit keer gen MAX erbij dus begin ik bij Essence.
Ik heb nog geen lakje van de nieuwe collectie.
Maar deze kleuren zijn waarschijnlijk nog wel in het assortiment.




Essence 59 Black is Black  (1,79)
Ik vind dit een hele fijne lak.
Hij droogt opzich snel uit.
Maar ik vind het wel een mooie zwart .


Essence 51 Mellow Yellow (1,79)
Dit vind ik echt een supermooie kleur!
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen.
Ik dat dat het zo'n niet dekkend lakje was.
Maar hij is echt mooi ! Dit is een van de mooiste uit m'n stash. 
Helaas is hij nu niet meer te koop.




Essence 01 Cotton Candy (1,79)
Ik was een beetje opzoek naar een babyroze kleur.
Ik wilde deze proberen. Hmm... Niet de kleur die ik zocht.
Maar ik vond hem wel mooi ! Als je er bijvoorbeeld bloemetjes op tekent. 





Favorieten H&M !
Ja, ik zou van goedkoop naar duur gaan,
maar dit is eigenlijk niet super budget.
Deze lakken kun je kopen bij de H&M.
Dit zijn eigenlijk mini-versies.
Maar Le Glitter vind ik heel erg mooi,
Die zie ik namelijk niet erg vaak.





H&M Lime (0,96)
Een hele mooie Appeltjesgroene kleur !
Hij is meer voor de lente,
Maar hij is toch heel mooi. Pretty !



H&M Super Pink (0,96)
Ik ben heel erg van de rood roze kleuren waaronder deze.
Erg zit een mooie lichtroze gloed in hij dekt vrij snel.
En droogt niet snel uit !
I Love This Colour !



H&M Le Glitter (0,96)
Dit is mijn favoriete van deze 3.
Het is een paarse shimmery kleur.
Met een hele mooie gouden gloed !
Als ik erbij nadenk is dit misschien de allermooiste !





Favorieten Catrice #Limited Edition
Ik heb 3 lakjes van Catrice 2 zijn limited edition.
Die andere niet maar ik vond deze wel het mooist.
Als je geluk hebt liggen ze nog in de kortingsbakken.





C05 Take In Mint (2,69)
Dit is een mint groene kleur.
Ik was er heel lang naar op zoek en ik zag het daar staan en ik dacht:
"HEBBEN!" Ik legde hem zo in het mandje .
Ik was thuis en heb hem gelijk uitgeprobeerd.
En ik vond hem super mooi. Ik wil er wel een riview over schrijven,
maar de collectie is afgelopen.
Dus dat zit er niet meer in !


C02 Attracting Camouflage (2,69)
Dit is een mooie goud/bronzen kleur.
Hij dekt pas in 2 lagen,
Het is wel een oude Limited Edition,
maar ik zag hem laatst nog in de kortingsbak liggen !



Miss Sporty is een merk dat ik een soort van:
Herontdekt heb. Ik vind ze heel fijn lakken !
Ik vind de potjes heel leuk eruit zien
en de kleuren zijn echt prachtig ! 




Sparkle Touch  (2,99)
Dit is een hele mooie glitterlak,
De glitters zijn paars,
blauw, rood en roze. Ik heb er niet veel over te zeggen...
Maar wel erg mooi !



Check Matte (2,99)
Ik zag soms bij andere meiden dat hun lakjes niet glansden.
Ik kende nog de matte top coat niet.
Maar toen werd deze me aangeraden.
En ik vind hem supergoed !




En dit was mijn artikel.

Wat zijn jouw favoriete kleuren ?

Bedankt voor het lezen!

XOXO














Geen opmerkingen:

Een reactie posten