maandag 10 december 2012

Picture's of the last time...



christmas | Tumblr 

Niet van wat ik de laatste tijd heb gedaan ofzo,
maar ik zit wel altijd een beetje te kijken op internet.
Voor inspiratie voor tag's en wat je eigenlijk er maar bij kan bedenken.
Ik kijk echt super veel op: WeHeartIt voor leuke plaatjes.
Dus wil je misschien ook wat inspiratie, of gewoon benieuwd?
Kijk lekker mee !




*~*Nails*~*




Deze zag ik ! Oh My Gosh !
Super Cute ! Ik ga ze denk ik nog wel uit proberen.
Dan zal ik een NOTD maken.
 Ik vind ze gewoon super Cute !
Ik zie wel altijd panda's of hondjes.
Eigenlijk niet echt konijntjes.
Ik vind ze gewoon super leuk !




Image

Image
Image
Image
Image
Image
Deze kwamen ook voorbij,
Strikjes vind ik zowieso leuk.
Deze met steentjes erop zijn ook super leuk !
Ik wil die supergraag hebben als jullie weten waar die te koop zijn (Behalve Forever21 want die is niet in NL) say me !










 Deze bril vind ik echt mooi !
En de tropische gloed in de foto vind ik ook erg mooi ! 





Dit is gewoon een simpel outfit,
Een beetje een slobby t-shirt,
met vans en een baseball pet.
Al vind ik de manier waarop de foto is genomen heel creatief...







Deze armbandjes zijn echt leuk. Ze staan ook super bij elkaar! Ze geven mij een beetje een strand gevoel, vooral die met dat ankertje.








Ik hou echt van  galaxy print! Ik vind de nagels en leggings met galaxy print al heel gaaf, maar dit rokje vind ik nog leuker!









Wauw, ik ben echt helemaal weg van deze nail art. Ik vind de foto ook erg leuk gedaan met die disco-dip op de lippen. 








Dit waren ze alweer ! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wat inspiratie hebben opgedaan!
Doeghxx !

"XOXO

Wat zijn jou favo plaatjes ?

P.S. Mijn artikelen komen nu 's morgens om een uur of 8 online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten