zaterdag 29 december 2012

Review: Pigment Essence 03 box of chocolate


Sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel aandacht besteed aan m´n blog.
Dat komt vooral doordat ik ook vakantie aan het vieren ben. En dan denk ik:
"Oh, ik ga even een artikel maken." Maar dan het toch niet doe.Ook wil ik proberen m'n artikelen langer te maken. Vaak weet ik niet echt wat ik verder moet gaan zeggen, dus probeer ik wat meer te ontdekken in een product. Ik zeg niet dat het lukt, maar ik zal het proberen. Ik heb de laatste tijd wel 
weer veel foto's gemaakt en leuke spulletjes om te reviewen. Daar zit deze o.a. ook bij !






Vandaag een review van een essence pigment.
Ik wilde al wat langer een testen, in de winkel had ik hem dan ook in mijn handen,
maar legde hem altijd weer terug. Ik besloot dit keer hem wel meet te nemen en te reviewen voor jullie.
Ik heb hem in de kleur 03 box of chocolate. Zoals de naam al verraad is het een bruine kleur.
Wel een hele donkere dat i het doosje een beetje nijgt naar donker grijs.
De bedoeling is dat je hiermee creatief aan de gang gaat om nagellak, lipgloss en allemaal zulke dingen te maken, maar je kan het ook als normale oogschaduw gebruiken.


Dit is de kleur hoe ik hem heb aangebragd op mijn hand.
Ik heb hem hier nog een beetje voorzichtig aangebracht. Ik heb uit het potje wat in het dekseltje getikt
en hiermee aangebragd. Ik vind het een hele mooie kleur zoals ik hem zie.
Op de foto is hij nog niet heel goed aangebragd, maar dat komt doordat ik een beetje aan het spelen was hoe ik hem netjes kon aanbrengen enzo. Ik las al op vele blogs dat deze pigments heel fijn waren en ik geef ze gelijk ! Ik vind deze erg aan te raden, want de gewone oogschaduws zijn ook heel fijn qua pigmentatie, maar deze zijn echt veel en veel beter ! Als jullie nog hele erge aanraders hebben met spullen (Niet alleen make-up) Let me know in de comments en ik zal dan waarschijnlijk nog wel eens iets er uit kiezen en kijken of ik het koop en dan zien jullie nog wel een review !

"XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten