vrijdag 22 maart 2013

Shoplog: New York

De reden dat ik een aantal dagen niet geblogd heb (Ja, na die post van gisteren dan) is dat ik in New York ben geweest! Echt super leuk. Shoppen natuurlijk, kon niet onderbreken. 


Als eerste de producten van de macy's ik denk niet dat jullie het wisten, maar ik had Justin Bieber Girlfriend bovenaan mijn whislist staan. En toen zag ik deze in een set met een Body Lotion en Body wash.





 Ook heb ik bij macy's een legergroend broekje gekocht en een hemd met een strik. Ik vond het een superleuk setje!


 Ook heb ik slippers en sleehakken gekocht bij de macy's. Guess is in NL iets over de de honderd euro, maar in NY zijn ze veel goedkoper.

 Bij Wallgreens (Drugstore) heb ik een set lip smackers gekocht. In cupe-cake smaak. Allerlei verschillende ervan zitten erin ze waren maar 5 dollar!


Ook heb ik een EOS lippenbalsem gekocht. Omgerekend zijn die iets van 3 euro. Ik heb honeysuckle honeydew. Ik heb in een zijstraatje een leuk winkeltje gevonden met heel veel leuke make-up! hier hadden ze O-P-I voor maar 7 dollar! Ik heb daar 2 Liquid Sand lakjes gekocht. (Review?)

Bij de Forever21 heb ik 2 zomerse jurkjes gekocht voor $10,- (p.s.) Simpel, maar leuk!

Bij M&M world heb ik een super-zachte, heerlijk warme badjas gekocht. Deze was wel een beetje prijzig. $35,-




Bij de H&M heb ik dit spijkerjasje gekocht. Hij is goed voor de zomer! De prijs weet ik niet meer.

Dit is alles wat ik heb gekocht. Ik heb ook nog een Lady Speed stick gekocht. 

En Amerikaans voedsel! Maar die heb ik niet op de foto.

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten