donderdag 31 januari 2013

Favoriet. MUSIC !

Tumblr_mgrdx0trrc1rw9y4xo1_500_large

Liedjes... Het is de bedoeling dat je er een gevoel bij krijgt.
Zelf ben ik niet echt van dat Hard-Rock, maar ik hou echt van muziek ik ben er gewoon verliefd op !
Ik heb dit al een keer eerder gedaan, maar het is enorm veranderd.
Daarom wilde ik het nog een keer doen en jullie kunnen er misschien wat inspiratie voor leuke nieuwe liedje in kwijd. Dus wil je weten wat mijn favorieten zijn ? Lees snel verder !

Ik doe de Top 5 van mij leukste liedjes, ik heb namelijk echt superveel.
Dus kijk luister lekker naar de liedjes !


1. Taylor Swift, I Knew where you trouble.
Ongeveer een maand geleden kwam Taylor Swift met deze song aandrijven.
Als Taylor Swift fan was ik er natuurlijk helemaal weg van !
Ik vind dat ze een super mooie stem heeft !




2.Olly Murs, Dance with me tonight.
Dit is echt een super vrolijk liedje. 
Op de manier hoe hij zingt begin ik al te lachen !




3. Carly Rae Jepsen, This Kiss.
Ik vind de liedjes van Carly ook super leuk.
Ik vind dat ze super mooi kan zingen.
Andere songs van haar vond ik ook super leuk.



4. Ed Sheeran, Give me love.
Sowieso vind ik Ed Sheeran helemaal te gek.
Hij zingt echt met gevoel. En zijn liedjes zijn om bij weg te dromen.
Serieus alle liedjes van Ed Sheeran vind ik leuk met nadruk op alle.



5. Ke$ha, Die Young.
Ik heb iets met haar stem.
Ze heeft gewoon net iets anders in haar stem wat ik super mooi vind.
Ze heeft echt van die liedjes waar je uren op kan dansen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten