dinsdag 29 januari 2013

Tag: Hoe fake ben jij?

manchii.blogg.se -

Vandaag heb ik weer een tag, jullie weten dat ik er gek op ben.
De meeste van jullie hopelijk ook. Dus lees lekker mee !







1.Heb heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan of ben je dat van plan in de toekomst? 
Nee, ik ben het nog nooit ondergaan en wil het ook niet. Ik vind die mensen op een barbie lijken. Báh ! Vreselijk! Ik vind het echt niet mooi. Ze denken dat ze er mooier op worden. Nou... Ik vind het tegengestelde. Hmm...

2.Gebruik je nepwimpers?
Nee, voor een feestje vind ik het wel leuk. Net iets extra's. Maar voor overdag? Nee, ik heb van mezelf ook al vrij lange wimpers.

3.Draag je een weave of extensions?
Nee. Ik heb halflang haar. Nou, eigenlijk wel gehad ! Niet dat wat je haar lang maakt, maar een lokje kleur met bijenwas in mijn haar gebrand. (Natuurlijk wel door de kapster he? :D)

Beautiful Ombre Bridal Hair: Stand-Out Wedding Style

 4.Gebruik je ieder dag make-up?
Ja, doordeweeks gebruik ik elke dag make-up. Mascara,foundation, poeder en eyeliner. Soms wat blush. Ik breg geen "plamuur" laag foundation aan ik doe het alleen op de plekjes. Jaja. Daar heb je concealer voor. Maar ik gebruik lekker foundation. 

5.Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Moet ik eerlijk antwoord geven? Nee, echt niet. Een botox vind ik echt lelijk dit is eigenlijk hetzelfde als 1. vind ik.

6. Kan je nog zonder make-up?
Nee, mijn wimpers zijn heel bleek met alleen mascara ben ik ook al blij.

p o u l i n e s . s e -


8.Verf je je haren?
Nee, maar ik krijg misschien binnenkort een hair dip. Wat ik echt super tof vind ! Ik doe dan in de puntjes bruin.

7.Draag je nepnagels?
Nee, mijn nagels zijn heel zwak. Af en toe doe ik van die click & co nagels van essence. Nep nagels voor je 18e zijn trouwens heel slecht voor je nagels heb ik van een nagelstyliste gehoord.

Being sexy is not a crime

8.Ga je onder de zonnebank?
Nee, dan ben ik in de winter maar wat bleeker. In de zomer word ik bruin genoeg. Ten 2e is de zonnebank kankerverwekkend.

9.Heb je tattoo's?
Nee, ik wil er ook geen. Misschien wel een henna tattoo ik vind deze echt super mooi !

10.Gebruik je zelfbruiner?
Nee, maar het lijk me wel grappig om wel eens te gebruiken. 

Worst Romance

Dit was de tag voor deze keer. Ik hoop dat het leuk was.
Neem de tag gerust over !

"XOXO

Welke antwoorden zou jij geven?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten