maandag 4 februari 2013

Review: Garnier Miracle Skin Perfector. Bb cream.


BB. Ja, je hoort het overal. Zelf wilde ik ook een mening hierover hebben.
Dus bij deze ! Ik heb 2 verschillende van Garnier.





Ik heb ze allebij, de 2 versie's. Kijken welke beter is.
Of ze zijn gewoon hetzelfde. Laten we kijken.



(De Linker BB is achter en de rechter voor)
Zoals je ziet is de rechter veel vloeibaarder.
De geur ruikt ook, ja hoe leg je het uit. Bloemig?
Bij verder inzien vind ik de rechter wel fijner. Hij brengt net wat luchtiger aan.
In de zomer was BB al een hit.
Nu begin ik er onlangs ook fan van te worden en zal het zeker gaan dragen in de zomer.


Ik wil niet zeggen dat de linker slecht is, maar ik vind de rechter net wat fijner.
Ik ben dol op deze 2 producten ! Ze zijn beide €9,95 .
"XOXO

Ben jij fan van BB ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten